טיפים לבחירת שולחן סלוני

השולחן הוא אחד מרכיבי הריהוט החשובים בסלון הן מטעמים פונקציונליים והן מטעמים עיצוביים. בבחירת שולחן שאינו מתאים לסלונכם אתם עלולים למצוא את עצמכם לא ממוקמים כנדרש בחדר האורחים, ולא מוצאים מענה מתאים לכמות מתאימה של אורחים. כמובן שגם מההיבט העיצובי יש לא מעט מקום לטעות בבחירה. לכן, החלטנו לספק לכם מספר טיפים שימושיים שיהפכו לכם את הבחירה לקלה ככל האפשר, ולאפקטיבית עד מאד.

 

בעת הבחירה – ודאו שהשולחן עונה על צרכי האירוח שלכם

 

צרכי האירוח הנדרשים הם סוג האירוח, כמות האורחים שנוהגת לפקוד את סלונכם, וכד’. כך, למשל, אם האירוח הוא בעיקר מסוג ארוחה גדולה ומגוונת, שולחן פינת האוכל, ולא שולחן הסלון, הוא זה שצריך להשקיע בו מחשבה יתרה, כאשר שולחן הסלון יכול להיות גם בגודל סטנדרטי וקטן. יחד עם זאת, אם סוג האירוח הוא אירוח בו יושבים על טופינים, מאזינים למוזיקה ערבה ומעבירים ערב חברים/ות, כמובן ששולחן הסלון חייב לספק את המענה, להיות גדול דיו ולתת פתרונות אירוח גם כאשר כמות המתארחים רבה.

 

 

 

 

גם אם אתם בטוחים שמצאתם את שולחן חלומותיכם מבחינה עיצובית, מומלץ להתייעץ עם מומחה

 

הכוונה היא כמובן למומחה התאמת ריהוט אילטקי לבתי אב מההיבט הדקורטיבי. זהו מעצב פנים אשר מועסק בחנות רהיטים. הוא יספק לכם את כל נדבכי המידע שאתם צריכים לדעת על מנת להיות בטוחים שבחרתם נכון, ושאתם בדרך לשכלל מאד את עיצוב הבית ולהצעיד אותו בכיוון הנכון.

 

לפני הקנייה – ודאו שכל השורות הקטנות הקשורות למוצר ידועות לכם

 

חומרי ניקיון המותרים בשימוש, תקופת התחזוקה של השולחן: כל כמה זמן מומלץ לנקותו. כמו כן, יש לברר מהם אמצעי הזהירות הנדרשים לשמירה על השולחן מסדקים וחבטות, במיוחד כאשר מדובר בשולחן זכוכית אשר בשונה מזה מפלסטיק – רגיש במיוחד לנקודות תורפה אלה.

 

 

 

 

Garox ריהוט איטלקי מיבואנים מובילים

 

בחברת Garoxתוכלו למצוא את כל המענה האיכותי ביותר הן מבחינה שירותית, הן מבחינה מקצועית והן באיכות הריהוט שתתקבל: הדבר נכון גם לגבי שולחנות סלוניים ביתיים. נשמח לסייע לכם בהתאמתם לביתכם!

צרו עמנו קשר להתאמת שולחנות סלון לבתים. אנו נסייע בבחירת השולחן ובייעוץ לגבי תחזוקתו!

שירות לקוחות בווצאפ
התקשר/י אלינו
x