עיצוב פינות אוכל

עיצוב פינת האוכל הביתית היא אינה מלאכה פשוטה. פינת האוכל, יפה ונוחה ככל שתהיה, עשויה להשפיע גם על עיצוב הבית בכללותו. בחירת עיצוב פינות אוכל צריכה להתחשב בקווי העיצוב הכלליים של המטבח והבית כולו, ולהיטמע בצורה הרמונית בין שאר רהיטי הבית. בקולקציית פינות האוכל של 4 Rihut תוכלו למצוא מבחר עשיר של פינות אוכל מעוצבות מזכוכית, כסאות עץ לפינת אוכל בשלל עיצובים וסגנונות מיוחדים. צוות 4 Rihut שמח להציג בפניכם מספר רעיונות ונקודות למחשבה רגע לפני שאתם מתחילים לעצב את פינת האוכל הבאה שלכם.

 

עיצוב פינות אוכל באמצעות התאמת פריטי ריהוט זהים ושונים

 

כאשר אנו מבקשים להטמיע 4-11 כסאות מסביב לשולחן אוכל יש לנו כמה דרכים לעשות את זה. הדרך הראשונה היא ליצור קשר של דמיון: לקנות שולחנות וכסאות אשר צורתם, צבעם וחומרי הגלם מהם הם עשויים זהים. להבדיל מהצורה, שהיא אלמנט שחשוב שהוא יהיה עקבי, לעתים דווקא צבע שונה יכול לייצר אפקט עיצובי מכיוון בלתי צפוי, וזה מביא אותנו לדרך השנייה בה ניתן להתאים כסאות לשולחן: ניגוד גוני מוחלט בין הרכיבים. למשל, כאשר השולחן בצבע לבן, רכישת כסאות שחורים יוצרת מראה מעניין המזכיר חפצים כמו קלידי הפסנתר או לוח השחמט. דוגמה נוספת קשורה לתחום הצבעים הצבעוניים, כאשר שולחן סלון מזכוכית בעל מרקם צבעים בולט זוכה לכך שהכיסאות שמסביבו יהיו לבנים או בצבע קרם על מנת להשלים את הגוון הלבן כחלק מסט הצבעים הנדרש לפינת האוכל.

 

עיצוב פינות אוכל באמצעות התאמת עיצוב

 

זו תורה ששונה במהותה מתורת ההתאמה של הכיסאות לשולחן. תורה זו נסמכת לא אחת על דוקטרינות עיצוביות נלמדות כמו פנג שוואי ועד לאסכולות ממוסדות יותר המבקשות להכין חדר מודרני, חדר עתיק, או תשלובת בין השניים במקרים מסוימים. כאשר רוצים להכניס שינוי לבית, ולעצב פינות אוכל כפריות בבית מודרני, או להיפך, חשוב להכין את המרחב בבית לשינוי הזה. באזורים שקרובים לפינת האוכל יש להתקין התקנים שירמזו על העיצוב העתיד לבוא, ולא ליצור אותו ללא כל הכנה. כאשר השוני בין מראה פינת האוכל למראה הבית הכללי בולט ממש – לעתים חדר פינת האוכל כולו עלול להיראות כחדר ללא כל קונטקסט דקורטיבי גם אם הוא עוצב על ידי גדולי המעצבים.

 

בקרו בקולציית פינות אוכל מעוצבות לצפיה במבחר הדגמים. צוות 4 Rihut שמח לעמוד לרשותכם בכל עת! לטלפונים ובירורים להזמנות חייגו 0722-333-100

שירות לקוחות בווצאפ
התקשר/י אלינו
x