בחירת סט שולחנות וכסאות לפינת האוכל

פינת האוכל שימשה מאז ומעולם כמקום מרכזי בנושאי אירוח, למעט הסלון – שנחשב לדובדבן שבקצפת בעניין זה. לפינת האוכל תפקיד חשוב כאשר רוב הזמן בו אתם מארחים – המטרה היא כינון ארוחת גורמה בסרי גודל גדולים. גם אם אינכם נוהגים לארח כלל, אך הנכם מונים לא מעט בני משפחה, תהיו זקוקים לשולחן גדול וללא מעט כסאות כדי לבלות בצוותא בפינת האוכל. על כן, כאשר אתם לפני בחירת סט שולחנות וכסאות לפינת האוכל, חשבו על הפרמטרים הבאים.

 

 

 

 

מטרתה של פינת האוכל החדשה

 

המטרות יכולות להיות – ישיבה קבועה בפינת האוכל, או אירוח. כמובן שבכל מקרה, שתי המטרות ממומשות בדרך זו או אחרת, אבל משפחה קטנה שמארחת הרבה שמה לפניה את מטרת האירוח באופן בולט יותר מאשר את מטרת הישיבה הקבועה, בעוד שמשפחה גדולה שמארחת מעט שמה מול עיניה את המטרה ההפוכה. לכן, אם אתם במצב בו בשגרה הנכם מעט אך בעת אירוח אתם מתרבים, נהוג לקנות שולחן נפתח, שבברירת המחדל שלו הוא קטן אבל באמצעות מגירות צד הוא יכול להיפתח לממדים גדולים. אם באופן קבוע אתם מרובי נפשות – מומלץ לשקול לקנות שולחן גדול בעל גודל קבוע.

 

עיצובה של פינת האוכל החדשה

 

התאימו את הצבע והצורה של פינת האוכל למרחב הביתי. כך, למשל, בחירת סט שולחנות וכסאות לפינת האוכל הנמצאת בסמוך לחדרים כפריים חומים תיראה שונה מאשר בחירת אותה פינת אוכל כשהחדרים מנוסחים בעיצוב מודרני על טהרת הגוונים הלבנים והבהירים בכלל. לשם ביצוע התאמה זו כנדרש, יועץ עיצוב מטעם חברת Garoxיעמוד לשירותכם. חברת Garoxהנה מומחית בהתאמת כל סוגי הריהוט, המסמלים תקופות שונות בציר הזמן מבחינה דקורטיבית.

 

 

 

 

Garoxרהיטי איכות לפינת האוכל

 

בחברת Garoxתוכלו למצוא שלל פתרונות של רהיטי פינת אוכל: שולחנות עץ, שולחנות פלסטיק, שולחנו זכוכית, כסאות פלסטיק, כסאות עץ, כסאות מתכתיים עם ריפוד או גוף ישיבה מפלסטיק, ועוד. החברה מתמחה בהתאמה סט פינת אוכל ביתי לכל בית לקוח, בכל סגנונות העיצוב. החברה עובדת עם פינות אוכל גדולות וקטנות כאחת!

פנו אלינו על מנת לקבל מידע נוסף על רהיטים לפינת אוכל באיכות בלתי מתפשרת!

שירות לקוחות בווצאפ
התקשר/י אלינו
x